Logo Just T

Blog

0268.513070
vanzari@just-t.ro

Blog

colaj evenimente justt

Ce a însemnat 2017 pentru just t?

2017, cel mai bun an pentru imaginea just t!

În urmă cu mai bine de jumătate de an, atunci când am inaugurat blogul, am stat de vorbă cu Gabriela Crăciun, director comercial și de marketing just t România. La început de an, am căutat-o din nou pe Gabi ca să trecem în revistă anul 2017 și să aflăm ce noutăți ne pregătește pentru 2018 ceaiul nostru favorit.

Ce a însemnat 2017 pentru just t?

În primul rând, am ciocnit un pahar de șampanie pentru aniversarea noastră: 5 ani de just t. Acum, la bilanț, pot să mă declar încrezătoare și mândră de mine și de echipa mea. A fost un an magic, fantastic de plin și cel mai bun, de până acum, pentru just t.
La ce vă referiți, concret, când spuneți „cel mai bun”? Ați reușit să vindeți atât de mult încât ați lăsat producătorul fără ceai?

O să râdeți, dar cam da! Deși nu pot spune că mi-am atins obiectivul personal în ceea ce privește cifrele (eu sunt o persoană extrem de ambițioasă și exigentă cu mine însămi!), am atins, în schimb, obiectivele de companie – ceea ce nu este rău deloc. Nu că aș fi eu prea pretențioasă, însă au fost câțiva factori externi care mi-au influențat performanța personală. Zâmbesc, vedeți deci atitudinea pozitivă!

Când spun „cel mai bun an” mă refer la imaginea ceaiului meu favorit. A fost „the best brand awareness” de care a putut dispune până acum acest „simplu” ceai, care nu e deloc simplu! Dacă trag linie și adun, am avut nu mai puțin de 72 de evenimente la care just t a fost partener. Și nu mă refer doar la prezențe online, ci la evenimente din toate sferele de interes. De exemplu, din educație: am participat la campania „Sănătatea vine la pachet” în parteneriat cu asociația „Happy Moms” Brașov și Crucea Roșie Brașov, cu acțiuni de conștientizare și informare a copiilor și părinților din județul Brașov asupra necesității și oportunității educației în domeniul educației pentru sănătate. Astfel, 800 de copii cu vârsta între 3 și 7 ani au primit informații despre ce înseamnă o alimentație sănătoasă. just t a fost parte din proiect, nu doar cu un produs în pachetele oferite, ci și cu prezența fizică la acțiunile organizate împreună cu voluntarii Crucii Roșii, cărora încă o dată le mulțumesc pentru încredere și pentru tot ceea ce fac pentru comunitate.

În materie de evenimente de business, mă pot referi de exemplu la Galele DeBIZZ, organizate în mai multe orașe importante din țară: Cluj, Sibiu, Brașov sau București. De asemenea, nu trebuie uitată Gala revistei Avantaje, cu care am debutat în lanțul evenimentelor premium pentru 2017. La capitolul evenimente culturale, ne mândrim cu miile de oameni care au participat la Festivalul C’art Fest de la Cristian, unde just t a fost partener principal.

Să nu uităm de ceea ce înseamnă distracție și timp liber: suntem prieteni cu muzica faină de la Rockstadt Extreme Fest, unde an de an (de vreo 5, deja!) mii de participanți se bucură pe deplin alături de ceaiul lor favorit. Asta nu o spun eu ci o zic vânzările – să vinzi în 3 zile 2.000 de porții de ceai la un festival de rock este o performanță, credeți-mă, pentru că acolo nu ceaiul este în topul vânzărilor. Nu ne rămâne decât să ne bucurăm că just t rămâne ceaiul lor favorit și îi asigurăm pe participanți că îi așteptăm și în 2018 cu același standard de gust.

Nu în ultimul rând, trebuie să amintesc și evenimentele sportive la care am participat. Astfel, am fost partener principal pentru Campionatul Național de Clase al României şi Cupa „La Passion”- Ediția a IV-a, cel mai mare eveniment de dans sportiv la nivel național, care s-a desfășurat la Brașov în acest an. Aici am făcut mult mai multe decât un ceai!

Un alt eveniment sportiv desfășurat cu sprijinul just t a mai fost Cupa Corona – Polo pe apă U17.

Una peste alta, bilanțul anului 2017 este unul bun: 72 de evenimente, 43.300 de persoane participante one by one, lansarea unui blog de educație pe ceai și realizarea unui ebook având ca subiect tot ceaiul – un proiect inedit pe care-l vom aduce la un alt nivel, cel mai probabil în acest an. Toți cei interesați de activitatea just t pot găsi o mulțime de fotografii și descrieri cu detalii pe pagina noastră de Facebook, unde chiar sunt o mulțime de postări care să ne aducă zâmbetul pe buze atunci când ne gândim la retrospective.

În ansamblu, pot spune cu mâna pe inimă că just t e mai mult decât o afacere pentru mine și pentru cei implicați. 2017 a fost anul consolidării parteneriatelor și al dezvoltării continue în ceea ce privește piața HoReCa la nivel de România. A fost anul în care echipa noastră s-a mărit; în care am abordat o altă strategie, mai îndrăzneață, în social media, dar și în modul de a aborda piața și clienții. Iar în echipă, eu sunt cea mai fericită, colega mea noua de la marketing, Anca Popescu o știe: sunt „posesoare” de colegă cu doctorat în marketing, așa că și pe mai departe știu că vom aduce plus valoare pe tot ce ne stă în puteri și în cană – cana de ceai, evident!

Două cuvinte și despre planurile de viitor?
Zâmbesc larg, pentru că știu că și acest an va fi unul fantastic. Se anunță provocări, dar nouă ne plac provocările – așa că totul pare mai simplu când te bucuri de un ceai bun! De ce nu, de ceaiul meu favorit… Pot doar să vă anunț de pe acum că totul îl vom face, în continuare, din drag, cu drag și dragoste de ceai!

Să fie într-un ceai bun! Așa zice Anca, iar eu vă zic vouă.

Mulțumesc celor ce ne aleg pe noi!

Post a Comment